Klacht: Groente en Fruit

op 27 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
ik doe mijn boodschappen met veel plezier bij jullie. En ik ben over het algemeen dik tevreden. Maar over het fruit en de groenten moet mij toch iets van het hart. Als beste getest van Nederland…
Ik heb al herhaaldelijk, met name fruit, gekocht die snel bedorven is. Kiwi’s sinaasappelen, citroenen, paprika. Taaie sperziebonen…
Ik vind het vervelend om terug te moeten naar de winkel met het fruit én de kassabon. Ook heb ik al een paar keer bedorven fruit, die nog in het schap lag, aan één van medewerkers gegeven. Zonder een dankjewel wordt het aangepakt. Wat mij heeft doen besluiten dit niet meer te doen.
Ik hoop dat jullie iets met deze klacht kunnen?

Gewenste Oplossing:

zie hierboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 juni 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 juni 2017 om 23:59 geantwoord

Het is leuk om een waardebon te mogen ontvangen, maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. Ik begrijp dat jullie de klacht wel meenemen?

Alle klachten die gemeld zijn door rschrahenderiks