Klacht: Voorgeschoten benzine geld nog niet retour

Daniyella op 03 november 2023 over Greenwheels in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 september 2023 heb ik gebruik gemaakt van een deelauto bij Greenwheels. Bij het tanken blijkt de pincode van de tankpas geen update te hebben gehad. Na telefonisch contact was de enige oplossing: Voorschieten. Dat heb ik gedaan en momenteel ben ik circa 10 contactmomenten (e-mail en telefoon) verder met uiteenlopende reacties maar geen opvolging. Twee weken geleden een eerste reactie per e-mail ontvangen: excuus we gaan een spoedbetaling doen. We zijn inmiddels 2 weken verder en de ‘spoed’ betaling is nog niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Het belangrijkste: Ik wil mijn geld terug.

Aanvullend:
Aanpassing in de bedrijfsvoering bij Greenwheels is aan te bevelen. Specifiek twee punten:

1) Servicelevel verhogen. Ik krijg uiteenlopende antwoorden die niet corresponderen met elkaar (medewerkers klantenservice). Veelal vriendelijke en behulpzame medewerkers, maar geen eenduidig antwoord. Ook word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Als klant wil ik vertrouwen op de expertise van medewerkers. Ik heb 3 verschillende antwoorden op 1 vraag gekregen?? Ondanks inzet van de klantenservice lijkt het bij de backoffice (black box) te stagneren. De klantenservice lijkt daar geen invloed op te hebben. De status van mijn dossier is mij niet duidelijk.

2) Zorgen dat het bij de bron niet fout gaat. Hoe kan een pincode van een tankpas geen update hebben gehad maar wordt de auto wel verhuurd? We leven in een wereld met softwaremogelijkheden en automatisering...

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenwheels over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenwheels in behandeling genomen

Bericht van Greenwheels

7 maanden geleden - Beste Danielle, Bedankt voor je klacht. We hebben deze in goede orde ontvangen en doorgezet naar de juiste afdeling, zodra we hier meer over weten komen we er bij je op terug! ^Hayrettin

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenwheels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenwheels

Heeft op 14 november 2023 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danielle,

Als het goed is ben je ondertussen gemaild door mijn collega m.b.t je benzinedeclaratie. Deze zul je zo snel mogelijk ontvangen, hierbij sluiten we dan ook je klacht!

^Hayrettin

Daniyella

Heeft op 21 november 2023 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Het is nog niet opgelost. Ik heb inmiddels contact met de backoffice. De restitutie is al twee keer niet gelukt? Ik heb geen idee, het is voor mij een black box. De klacht staat helaas nog open :-(
Kunnen jullie hierin wat betekenen, ik heb geen idee meer wat ik nog kan doen…

Bericht van Greenwheels

6 maanden geleden - Hi Daniyella, Mijn collega heeft ondertussen telefonisch contact met je gehad hierover, als het goed is zijn er nu afspraken gemaakt over de terugbetaling! ^Hayrettin

Alle klachten die gemeld zijn door Daniyella