Klacht: Gereserveerde auto startte niet.

eriknelis op 04 juni 2024 over Greenwheels in de categorie Vervoersbedrijven

23 mei heb ik een auto van Greenwheels gehuurd en die al dagen van tevoren besteld omdat ik zeker wilde zijn dat ik ermee naar een crematie van een goede vriend op Zorgvlied zou kunnen..De begrafenis was om 14.30 en ik was ruim op tijd aanwezig om te auto te halen.
De auto weigerde echter te starten en ongeveer alle lichten op het dashboard gingen aan of knipperen..Daar ik mijn mobieltje thuis had gelaten moest ik terug naar huis om dit te melden.
Op het normale nummer heb ik dit doorgegeven en gezegd dat er spoed bij was en situatie uitgelegd .Dichtsbijzijnde autos waren op dat moment niet beschikbaar en aangezien de tijd drong moest ik een taxi bestellen om me naar Zorgvlied te brengen.Te laat komen was géén optie.Dit heeft me 50 euro gekost en eigenlijk vind ik dat Greenwheels dat moet betalen.Bonnetje heb ik niet want had dit niet gepland ,maar ben er eigenlijk nog steeds boos over.

Betaling van 50 euro die een taxiritje kostte..
Geen enkele service van Greenwheels die wèl snel zijn als je bij een onbenullige aanrijding je 500 euro kwijt bent.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenwheels over deze klacht.

Bericht van Greenwheels

1 week geleden - Hi Erik, Bedankt voor je feedback. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ik heb het gesprek zojuist beluisterd. Mijn collega heeft geprobeerd een alternatieve auto voor je te reserveren in de buurt, maar je gaf aan dat je alleen een auto op een specifieke locatie wenste. Helaas was deze niet beschikbaar. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. In het gesprek gaf je echter aan zelf een andere oplossing te gaan zoeken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een compensatie aan te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. ^Carlijn

Reactie van de melder van de klacht eriknelis

1 week geleden - Ik voel me helemaal niet serieus genomen en overweeg werkelijk om bij Greenwheels op te stappen. De oplossingen die jullie(niet) bieden zijn voor jullie makkelijk

Reactie van de melder van de klacht eriknelis

1 week geleden - Ik overweeg serieus om te stoppen met Greenwheels. Dit is de 2e keer dat ik geen gehoor vond. Dat kan natuurlijk. 500 euro eigen risico van onbenullige schade in termijnen terugbetalen kon niet. En een taxi moeten nemen om op tijd op een crematie te kunnen zijn omdat de gehuurde Greenwheels het helemaal niet deed en ik haast had, werd ook afgewezen. Meedenken, ho maar!!

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Greenwheels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door eriknelis