Klacht: GRATIS VOUCHER BINGO AVOND

op 13 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen vakantie hadden wij een verblijft geboekt center parcs Zandvoort. Op zich een heel leuke vakantie. De avond activiteiten omvat zoals bij de meeste parken denk ik een bingo avond. Met als hoofdprijs
een voucher van 250 eur op uw volgend verblijf. Dus je denkt waarom niet
en je koopt een paar bingo formulieren. Tijdens het spel ontmoet je mensen die al een paar keer gewonnen hebben en hier meer altijd terug komen. Leuk denk je, toeval wil je wint de hoofdprijs en dan komt de aap
uit de mouw je kan er alleen bij dat park mee terecht. Toch raar op andere parken geld dat overal. Krijg je voucher een paar weken later in de bus staat er nog een verassing op, je kan alleen gebruiken buiten de schoolvakantie, nu ik heb een dochtertje dat schoolplichtig is dus dat lukt al niet. Ik hem niet gebruiken in combinatie met een andere korting-> als ik online book moet ik al moeite doen om een periode te vinden waar er geen korting vroeg laat of wat dan ook is.
Aangezien het alleen geldig is buiten de schoolvakantie zou je kunnen zeggen je maakt er een weekendje van alleen spijtig dat zandvoort 3 u rijden is en 3 uur terug dat is dus al 1 dag van je weekend dat je in de auto zit om daar in een zwembad te duiken een beetje veel geld om is te zwemmen.

Het winnen van de voucher is heel leuk je begint al te dromen van je volgend verblijf, alleen nu heb ik een beetje een zure nasmaak.

Is het mogelijk de voucher om te gebruiken voor een vakantieweekend
in een Belgisch park dat is doenbaar op het buiten de schoolvakantie om te doen

mvg

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 september 2016 om 14:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sven loockx