Klacht: gratis tweede bril

op 28 november 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb voor mijn zoon en voor mijzelf een bril aan laten meten
Hij voor ruim honderd euro en ik twee brillen van totaal iets meer dan 100 euro.
Wij zijn geholpen door Iris.
ze heeft bij mij en bij mijn zoon de ogen opgemeten.
Daar ik op mijn verzekering 2 x 100 euro mocht declaren zijn wij daar lang geweest.
Vandaag zijn we de brillen op gaan halen na 10 dagen,
ik ging het restantbedrag betalen en ik zei al eerder aan mijn zoon dat bij elke aankoop een bril gratis twv van 29 euro kan krijgen.
Bij het afrekenen zei deze medewerkster Iris of repte met geen woord over deze actie.
Ik moest haar vertellen dat op de site staat dat de tweede bril gratis en waar de kadobon daarvoor was.
Ze zei dat de bonnen van 29 euro op waren en alleen bonnen van 59 had en ging handmatig het bedrag veranderen in twee bonnen voor 29 euro
Ik vroeg haar hoe dat werktte, dus zei ik als ik een bril uitzoek van 69 euro zit daar al 50 procent korting op en dan kan ik daar nog eens 29 euro korting op krijgen?
Nee zegt ze, de ene of de andere actie en ze waren niet alletwee inwisselbaar
Nu kijk ik op de site van Pearl en nu blijkt dat een bril boven de 69 euro aanschaf er een bon van voor gratis tweede bril van 59 euro word gegeven. De bril was van mijn zoon samen met de glazen, 103 euro.
Wat mijn klacht is dat Pearl Houten medewerker Iris zeker nooit van klantenbinding heeft gehoord?
Want voor 29 euro als de brillen standaard 50% word gegeven is zo\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’n bon een wassen neus, (namelijk 69 x 50 procent is 34,50 en met de bon kost de bril 69-29 is 40 euro) dan kost de aanschaf van een reservebril meer en brillen van 29 euro zonder korting verkopen ze namelijk niet.
En ik gun Pearle Houten het maximum wat zij aan mij kunnen verdienen en ik kan declaren, waarom word er door Pearl Houten zo zeikerig gedaan om een klant die waarschijnlijk terugkomt met zijn vrouw, om de waardebon waarop ik recht heb namelijk niet 2 x keer een losse bon van 29 euro maar 1 van 59 en een van 29 euro te geven aan de klanten waar ze gewoon recht op hebben.

UPDATE
Ik heb een extra Waardebon van 59 euro ontvangen.
Ik heb jullie van klacht.nl ingeschakeld omdat ik niet wil dat andere mensen
hetzelfde ervaren bij deze winkel.
Daarnaast is het belangrijk dat dit locale bedrijf, waarmaakt waar hun franchische organisatie
voor staat met betrekking tot kortingen en aktie\’s en deze ook gecommuniceerd worden met hun klanten.
Bij deze is het voor mij opgelost en is de publieke melding veranderd in alleen zichtbaar voor het bedrijf.

Eigenlijk willen wij niet meer terug gaan naar deze winkel, want een medewerker hoort zelf aan te geven dat 1 ze een aktie hebben van tweede bril gratis hebben.
Zij Hoort bij afrekenen zelf de waardebonnen aan te bieden en niet net doen alsof er geen aktie is.
Ik wil alsnog de waardebon van 59 euro conform hun aktie te ontvangen via post of anders. Een extra bon voor hetzelfde bedrag zou niet misstaan, daar ik als klant echt het idee heb benadeelt te zijn door de medewerkster.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bastiaan2