Klacht: Gratis Mora Oven producten bij aanschaf van geselecteerde Philips Airfryers

op 13 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Afgelopen december hebben wij onszelf getrakteerd op een philips Airfryer van de blokker. Er zat een leuke actie bij dat je 20 euro terug kreeg als je de producten van Mora kocht overeenkomstig het type nummer wat ze meegaven. Een hele lijst dus wij naar de supermarkt de Boni. Daar waren ze niet aanwezig dus door naar de A&H. Ja een heel vak vol met artikelen voor de airfryer. Ook de nummer die op de lijst stonden waren erbij.
Wij flink inslaan ; bamischijven; kroketten; frikandellen etc. Bij de kassa kwamen we op een bedrag van dik in de €20 maar met bonus kwamen we op €19,95 oid.
Naar huis en de voorwaarden lezen. Maak van alle verpakkingen van het nummer een foto ; vul het formulier in de rekening erbij en opsturen. Een heel werk met al die doosjes maar natuurlijk gedaan. Bevestiging gekregen en dan maar dan een maand later:

Onderwerp: Gratis Mora Oven producten bij aanschaf van geselecteerde Philips Airfryers

Geachte heer Kuipers,

Onlangs heeft u zich ingeschreven voor deelname aan een actie.
Wij kunnen uw deelname helaas niet in behandeling nemen omdat het typenummer wat u heeft aangekocht, niet deelneemt aan deze actie.

Heeft u nog vragen, dan zitten wij voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. U kunt ons bereiken via telefoon, chat en e-mail, kijk op www.philips.nl/support voor onze contactgegevens.

Caroline Besuijen
Senior Manager Consumer Care Philips Benelux

geen verdere uitleg erbij en op de website ook niet direct een telefoonnummer of email te vinden.

Wat een manier van omgaan met klanten en acties 🙁

Als ze het bedrag alsnog storten op mijn rekening. Of als ze vinden dat er op de kassabon iets niet klopt dat ze de €20 - het artikel wat niet overeenkomt volgens hun overmaken.
nu doen ze helemaal niets en laten je gefrustreerd achter als klant

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bekuipers