Klacht: Gratis annuleren en toch kosten in rekening brengen

op 06 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een accomodatie geboekt voor de 5de van juni in colombia welke ik kosteloos kon annuleren tot de 28ste van Mei. Netjes op de 22 van mei geannuleerd en jawel er word gewoon op de 4de van juni het volledige bedrag afgeschreven van mijn rekening.
Nu kan er natuurlijk iets langs elkaar heen zijn gegaan wat ik kan begrijpen maar nu een maand later wacht ik nog steeds op mijn 538 euro en booking.com is niet welwillend om hierbij te helpen. Continue kan ik erachteraan mailen en bellen en word maar gevraagd te wachten omdat de accomodatie zegt betaald te hebben. Nu vandaag heeft de accomodatie zogenaam een betalingsbewijs gestuurd wat gewoon een excel bestand is en geen officiele bank betaling. Je raad het al, ik moet week wachten misschien dat bookin.com het vergoed maar als dat zo is moet ik in iedergeval nog maximaal 15 werkdagen wachten.

Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n slechte services meegemaakt en helemaal omdat de fout bij jullie (booking.com) en het hotel ligt.
Zo ga je niet met klanten om, je kan ze niet laten wachten meer dan een maand op hun geld. – Ik vind dit simpelweg diefstal!!!!

Ik wil mijn geld binnen een week op mijn rekening hebben en ik zou graag zien dat het hotel verwijderd word van de site!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luuszz