Klacht: Gratis 10 dagen en nu hoge incasso kosten

op 13 september 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

10 dagen gratis en werkte niet, terug gestuurd, want ze sturen veeeeeel meer pillen dan voor 20 dagen en die moet je dan betalen, uiteindelijk moest ik 5 euro betalen, maar al 6,95 aan verzendkosten betaald, want dat is dus niet gratis!! Nu hele hoge incasso kosten die ik weiger te betalen, veel mails…geen vriendelijke mensen, oplichters, pas op!

Wil geen mails meer van incasso of ban bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Beste klant, Wat vervelend dat u onze aanbieding niet goed heeft begrepen, aangezien wel alles heel duidelijk op onze website staat vermeld. Ik zal u uitleggen hoe de "Test eerst en koop later" aanbieding werkt. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Normaal gesproken kunt u afslanksupplementen niet uitproberen omdat het zogenaamde hygiëne artikelen betreffen. Na 10 dagen testen is de keuze aan u wat te doen: 1) U besluit met de kuur van 30 dagen door te gaan en voldoet de factuur voor de uiterste betaaldatum. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen en retourneert het geopende pakket. U dient er overigens wel voor te zorgen dat het pakket uiterlijk op de 14de dag het geopende pakket is gearriveerd bij onze webshop. Uiteraard zullen wij dan de factuur crediteren. Hier staan onze spelregels nog een keer: http://www.forskolinnaturals.nl/retourneren.html 3) Als het pakket ongeopend is dan geldt de volgende regel; U mag zich binnen 14 dagen herroepen en dan heeft u nog 14 dagen om het pakket te retourneren. Uw retourzending is bijna 1 maand buiten uw retourtermijn aangekomen, dit is helaas te laat en om deze reden is uw retourzending afgekeurd. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Coen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Spakman

1 maand geleden - Wat n onzin, ook contact met jullie gehad en moest opeens 5 euro betalen ipv alles ( toen t al terug gestuurd was) en ook een aanbieding om de pillen goedkoper te behouden, ik heb voor 10 dagen gratis me aangemeld en toen werd er me ook gezegd dat ik niet aan iets vast zou zitten, dus wel. Bovendien moet je ook nog betalen als je het terug wilt sturen!! Stuur pillen voor 10 dagen ipv deze oplichting! En ik ben niet de enige hier die er zo over denkt!!

Reactie van de melder van de klacht Spakman

1 maand geleden - En bovendien stond er niks over een test en koop later bij de advertentie! Stond 10 dagen gratis, zonder koop! Oplichterij!! Graag reakties van meerdere slachtoffers dan kunnen we dit bedrijf aanklagen...

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 21 september 2017 om 19:46 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden het dan erg frappant dat u van mening bent dat dit een gratis product is.

Er staat alleen aangegeven dat u 10 dagen mag uitproberen, gratis, echter is dit 10 dagen van een hele maand.

Zodra u na die 10 dagen doorgaat dan dient het bijbehorende factuur betaald te worden.

Er staat inderdaad EUR 0,00 op het moment dat er nog niet gekozen is voor een product.

Dit is echter noodzakelijk anders kan er geen bestelling worden geplaatst.

Zodra u het product kiest komt er namelijk wel een prijs te staan.

Ook moet u een betaalmethode kiezen, dit is ook een verplicht veld.

Wellicht heeft u hier overheen gelezen echter is dit wel uw verantwoordelijkheid.

Omdat ik deze situatie erg vervelend voor u vindt kan ik u 25% korting aanbieden op het aankoopbedrag. Indien u hiermee akkoord gaat hoor ik dit graag terug.

Coen

Heeft op 02 oktober 2017 om 21:12 geantwoord

Ik heb 3 x gevraagd of het gratis was en het antwoord was ja!! Niks gezegd over 30 dagen, werkte niet, gemaild en ik kon t gratis terug sturen, maar goed, alles gelukkig zwart op wit!

Alle klachten die gemeld zijn door Spakman