Klacht: Grand cafe

op 30 november 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Net broodjes kroket besteld met friet, was niet lekker. De friet was slap en rauw en de kroket was verre van warm. Omdat we enige tijd op het eten moesten wachten en trek gekregen hadden het toch maar opgegeten. En daar betaal je dan 10 euro voor. Er liep ook weinig (gemotiveerd) personeel rond om dit evt. te melden want dan ging het nog langer duren. Aangezien mijn vriend diabetes heeft en hij op vaste tijden moet eten. De horeca laat zich echt te wensen over, de avond ervoor wilden we een drankje doen en ze zagen ons gewoon weg niet zitten. Meerdere keren gezwaaid naar een medewerker uiteindelijk na 20 min. gelukt. Dit terwijl de medewerker langs ons liep en we probeerden contact te maken. Uiteindelijk de bestelling opgenomen en gebracht en wat gebeurd er…ze laten de glazen van degene voor ons nog gewoon staan.

Dat de kok hier op aangesproken wordt, het eten sneller geserveerd wordt als het klaar staat en dat de medewerkers gemotiveerder rondlopen met aandacht voor de klanten.Een gerecht van zo'n slechte kwaliteit kan en mag echt niet. Een tegemoetkoming zou in dit geval op zijn plaats zijn

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A Wisse