Klacht: Graag product reouneren en geld terug. Afraden om bij light in the box te bestellen!!!!!

op 06 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij schrijf ik een klacht over mijn bestelling van light in the box.

op 26-06-2017 heb ik een jurkje voor 117,27 besteld bij light in the box. Op 10-07-2017 heb ik de bestelling in ontvangst gekregen.

Helaas voldoet het jurkje niet aan mijn verwachtingen, het jurkje is namelijk Maten te klein! ik kreeg het jurkje niet eens over mijn heupen terwijl ik maat M heb besteld.

DAarom heb ik op 16-07 contact opgenomen met de klantenservice van ligt in the box.

op 17-07 kreeg ik een bericht van lizahne of ik wilde beschrijven welke maten ik normaal draag en waar het probleemgebied zat met de jurk. Deze vragen vond ik bijzonder, maar alsnog beantwoord..

Normaal heb ik met jurkjes maat 36 of 38. met tops maat S broeken maat M. Deze jurk was zo klein dat maat L mij zeker ook niet zou passen. hierbij heb ik duidelijk gevraagd hoe ik het product terug zou moeten zenden en naar welk adres ik het kon versturen.

op 18-07 kreeg ik een bericht van lizahne dat zij het jurkje op maat hebben gemaakt en daarom niet gratig kunnen retouneren. Hierbij gaven zij als reden aan dat zij het product niet door kunnen verkopen. Dit vind ik erg bijzonder aangezien ik de jurk NIET op maat heb laten maken en een standaard maat M heb besteld… wederom geen bericht waar ik het product retour kan zenden.

op 19-07 heb ik daarom terug gemaild en wederom geschreven dat het niet klopt wat ze zeggen en weer om het adres gevraagd, hierbij heb ik ze met de link gewezen op hun eigen retour beleid waarbij ze aangeven gratis te retouneren.

retourbeleid light in the box

op 20-07 heb ik wederom van lizahne een bericht gekregen met een uitleg dat ze het spijtig vinden dat ik niet goed naar hun maattabel heb gekeken? ik vond het bijzonder dat ik een bericht in het engels terug gekregen heb van Lizahne..

op 22-07 terug gemaild dat ik stappen ga ondernemen als zij zich niet ouden aan het recht van retour en tenslotte aan hun eigen beleid. wederom om een retour adres gevraagd.

Ik hoop dat u mij kunt helpen deze klacht op te kunnen lossen

Claudia Stroo

Graag zou ik het product gratis retrour willen zenden en mijn geld terugkrijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:45 geantwoord