Klacht: Goulashkroketten

op 02 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb recent bij Lidl gemeld het een slechte zaak te vinden dat men bij diepvriessnacks aangeeft onder andere GOULASHKROKETTEN te verkopen doch dat er NOOIT voorraad van is. In een 1e en enige mail laat men weten blij te zijn met mijn melding en ook dat met het jammer vindt dat het zo is.Men zal actie ondernemen ter verbetering maar ik pak nu al voor 4e week in successie ELKE DAG MIS op genoemd artikele en heb al zeker 4 of 5x gemaild maar ben blijft me DOODZWIJGEN.
Lidl ontpopt zich dus tot een Bijzonder onaangenaam bedrijf. Dit mag, nee MOET iedereen weten!!

Lidl kan mij niet meer tevreden maken, ze zijn hoogst onbeschoft met het categorisch negeren van mijn mails!

Ik hoop dat velen mij zullen volgen om deze aanvankelijk sympathiek overkomende organisatie aan de HOOGSTE BOOM op te hangen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2016 om 16:34 geantwoord

Heeft op 22 september 2016 om 22:56 geantwoord

Op 2 september werd me plechtig beloofd dat men in een van de filialen in Helmond goulashkroketten voor me zouden reserveren en me daarvan in kennis stellen. NIETS IS MINDER WAAR!! LEUGENS!! VUILE LEUGENS, ECHT GEMEEN!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie-51