Klacht: Goud logo van DKNY is verroest.

op 06 oktober 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Beste meneer/mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen omdat het DKNY logo van mijn tas is verkleurd. Ik vind dit absoluut niet kunnen aangezien dit een ‘exclusieve’ schoudertas is waarvan ik verwacht dat de kwaliteit goed is én blijft. Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de DKNY tas.

Ik heb deze klacht tevens gemeld bij de Bijenkorf, maar een medewerkster gaf aan dat ze niks met de klacht kon doen en dat ik maar contact moet opnemen met DKNY. Naar mijn mening is dit een klacht dat de Bijenkorf moet oplossen, aangezien ik de tas bij hen heb gekocht. Tevens is het lastig om contact op te nemen met DKNY, aangezien zij in Amerika zitten.

Een vergoeding voor deze tas, reparatie of een nieuw exemplaar.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

9 maanden geleden - Beste Danique, Wat vervelend dat het logo van jouw tas is verkleurd! Wij nemen jouw klacht graag verder in behandeling. Daarvoor zul je straks een e-mail ontvangen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, #bcare/Farah

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 26 december 2017 om 10:48 geantwoord

Geachte mevrouw Vernooij,

De betreffende schade kan helaas niet onder de garantie gerepareerd worden in verband met de aankoopdatum van de tas, wat 18 december 2015 is. Wij hebben u op 30 november 2017 per e-mail geïnformeerd dat de gevraagde oplossing niet mogelijk is. Mijn excuses voor de teleurstelling.

Farah

Alle klachten die gemeld zijn door Vernooij