Klacht: Gordijnen wederom geleverd met weeffouten

op 03 februari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb de gordijnen op 27/12 besteld.Op 17/01 kon ik ze ophalen. Toen ze hingen ,ontdekte ik in 3 vd 4 gordijndelen fouten.
Gordijn 1 zaten 2 donkere stukjes stof doorheen.
Gordijn 2 zat een haal in
Gordijn 3 ook weeffouten

Alles is retour gegaan naar de Hema en heb inmiddels 2 vd 3 gordijnen terug. Maar wederom met fouten. In gordijn 1 nu geen 2 donkere stukjes stof meer, maar in de plaats daarvan een haal en een stukje donkere stof. Het lijkt er op alsof ze die donkere stof er gewoon uitgetrokken hebben.Het .Het tweede gordijn lijkt wel nieuw, maar ook daarin zitten weer weeffouten ( donkere stukjes stof ).

Hema Nijverdal vind dat ik ze weer retour moet brengen, maar ik blijf bezig en mijn vertrouwen is weg. Voor een andere oplossing staat Hema Nijverdal niet open.

Voorstel; eerst nieuwe gordijnen maken en dan omwisselen, zodat mijn woonkamer er in elk geval redelijk uitziet en ik zeker weet dat er nieuwe gemaakt worden. En als dat niet kan graag geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilseb82