Klacht: gordijnen

op 01 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen dinsdag eind van de middag gordijnen voor mijn schoonmoeder besteld. Kwamen erachter dat de maten niet klopte. Kwantum gebeld maar winkel zat al dicht. Volgende ochtend gelijk weer gebeld maar er kon niets meer mee gedaan worden .
Er zit 4 weken levertijd op dus raar dat er geen wijziging aangebracht kan worden. Mijn schoonmoeder zit dus zo met gordijnen twv 270 euro die niet passen.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als de gordijnen de juiste maat hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjon Becks