Klacht: Afspraken niet nakomen

Imane R. op 14 februari 2024 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2023 heb ik in de winkel van Goossens (Bijlmer Arena) een bestelling gedaan voor een bankstel. Ik heb toen nadrukkelijk aangegeven dat ik de bank ook wil laten impregneren. Op dat moment was er een storing in de winkel, waardoor ik mijn order niet mee kon krijgen. De volgende dag ben ik terug gegaan en kreeg ik deze mee van een andere medewerker.

Vandaag heb ik mijn bank ontvangen. De bezorger gaf aan dat de bank niet is geïmpregneerd. Ik heb direct contact opgenomen met goossens en met dezelfde medewerker gesproken bij wie ik in december de bestelling had geplaatst. Ik heb de medewerker gevraagd waarom mijn bank niet was geïmpregneerd, want dit hadden we wel besproken en afgesproken bij het opnemen van mijn bestelling. Waarop hij aangaf dat het misschien fout is gegaan bij het invoeren vanwege de storing die er op 7/12 was. Hij zou contact opnemen met het hoofdkantoor en mij vervolgens laten weten hoe we dit kunnen oplossen.

Ik was op zijn telefoontje aan het wachten, maar ik kreeg ipv een telefoontje een e-mailtje.. In deze mail gaf hij aan mij niet te kunnen bereiken en ze niets voor mij kunnen betekenen, omdat het nergens staat genoteerd. Ik was stom verbaasd en ik heb de winkel nogmaals zelf gebeld om te vragen of dit serieus hun antwoord/oplossing was? Vervolgens heeft hij mij aangeboden om 4 flesjes impregneerspray te kopen, waarvan ik er 3 zelf zou moeten betalen en 1 gratis mocht ontvangen als tegemoetkoming. Dit is voor mij absoluut geen tegemoetkoming of oplossing. Ik heb vervolgens gevraagd of ik de manager mocht spreken.

Zodra ik de manager aan de lijn kreeg gaf hij direct aan dat zijn medewerker heel goed is in zijn werk en zich niet kan voorstellen dat hij het niet heeft benoemd. Ik gaf aan dat hij het wel benoemd had, maar niet heeft opgenomen in de bestelling en daarmee een grove fout heeft gemaakt. De manager schoot in de verdediging en gaf aan dat ik niet zo over zijn medewerker kan praten en hij niets voor mij kan doen. Ik heb een nare smaak aan dit gesprek overgehouden.. hij zei nog net niet: jij liegt en hij spreekt de waarheid..

Ik voel mij echt niet gehoord en ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld in de service van Goossens. Dit is niet wat ik van hen gewend ben. Ik verwacht een goede oplossing.

Gewenste Oplossing:

Op zn minst excuses voor de manier waarop mijn klacht is aangehoord en de manier waarop ik indirect ben beschuldigd voor liegen. En daarnaast een passende oplossing voor mijn probleem.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 17 februari 2024 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat jammmer dat u dit zo heeft ervaren. Ik begrijp uit het contact we een oplossing hebben geboden en u zich hier niet in kan vinden. Ik vind zeer spijtig te horen dat we er samen niet aan uit zijn gekomen. Team Goossens

Imane R.

Heeft op 19 februari 2024 om 14:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zijn totaal niet met een passend oplossing gekomen of een excuses. Zwaar teleurstellend!

Alle klachten die gemeld zijn door Imane R.