Mijn Klacht:
In december 2023 heb ik in de winkel van Goossens (Bijlmer Arena) een bestelling gedaan voor een bankstel. Ik heb toen nadrukkelijk aangegeven dat ik de bank ook wil laten impregneren. Op dat moment was er een storing in de winkel, waardoor ik mijn order niet mee kon krijgen. De volgende dag ben ik terug gegaan en kreeg ik deze mee van een andere medewerker.
Vandaag heb ik mijn bank ontvangen. De bezorger gaf aan dat de bank niet is geïmpregneerd. Ik heb direct contact opgenomen met goossens en met dezelfde medewerker gesproken bij wie ik in december de bestelling had geplaatst. Ik heb de medewerker gevraagd waarom mijn bank niet was geïmpregneerd, want dit hadden we wel besproken en afgesproken bij het opnemen van mijn bestelling. Waarop hij aangaf dat het misschien fout is gegaan bij het invoeren vanwege de storing die er op 7/12 was. Hij zou contact opnemen met het hoofdkantoor en mij vervolgens laten weten hoe we dit kunnen oplossen.
Ik was op zijn telefoontje aan het wachten, maar ik kreeg ipv een telefoontje een e-mailtje.. In deze mail gaf hij aan mij niet te kunnen bereiken en ze niets voor mij kunnen betekenen, omdat het nergens staat genoteerd. Ik was stom verbaasd en ik heb de winkel nogmaals zelf gebeld om te vragen of dit serieus hun antwoord/oplossing was? Vervolgens heeft hij mij aangeboden om 4 flesjes impregneerspray te kopen, waarvan ik er 3 zelf zou moeten betalen en 1 gratis mocht ontvangen als tegemoetkoming. Dit is voor mij absoluut geen tegemoetkoming of oplossing. Ik heb vervolgens gevraagd of ik de manager mocht spreken.
Zodra ik de manager aan de lijn kreeg gaf hij direct aan dat zijn medewerker heel goed is in zijn werk en zich niet kan voorstellen dat hij het niet heeft benoemd. Ik gaf aan dat hij het wel benoemd had, maar niet heeft opgenomen in de bestelling en daarmee een grove fout heeft gemaakt. De manager schoot in de verdediging en gaf aan dat ik niet zo over zijn medewerker kan praten en hij niets voor mij kan doen. Ik heb een nare smaak aan dit gesprek overgehouden.. hij zei nog net niet: jij liegt en hij spreekt de waarheid..
Ik voel mij echt niet gehoord en ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld in de service van Goossens. Dit is niet wat ik van hen gewend ben. Ik verwacht een goede oplossing.
Gewenste Oplossing:
Op zn minst excuses voor de manier waarop mijn klacht is aangehoord en de manier waarop ik indirect ben beschuldigd voor liegen. En daarnaast een passende oplossing voor mijn probleem.