Mijn Klacht:
Formele klacht Golden Tulip Leiden schipholweg:. Op de nacht van 1 op 2 februari betrok ik een schoongemaakte kamer, waarbij het eten onder de bedden zichtbaar was en de bruine poepvlekken zichtbaar op de blauwgroen stoel in kamer 512. Op mijn verzoek werd de kamer nogmaals schoongemaakt. Omdat ik vind dat een incident wel eens kan voorkomen ben ik vandaag weer gekomen om een kamer te betrekken. Ik trof een uiterst onvriendelijke en een ander niet lachend en zeer chagerijnig team aan bij de 1e ontvangst bij de receptie, wat zich niet verenigt met het principe van cordialiteit en zeker niet hospitality. Op de wend zojuist waar ik mijn eerdere ervaringen deelde met het huidig team over de kamer van de vorige kee, en hiermee aangaf dat het hopelijk niet meer zou gebeuren, kreeg ik de uiterst onvriendelijke reactie om15:11 uur (zaterdag 22 februari) van een wat dikker medewerkster die alleen maar zat en chaggerijnig en ongeinteresseerd voor zich uitkeek (met zwarte trui en topje op haar hoofd met blauwe spijkerbroek), dat ik maar een ander hotel moest opzoeken om te gaan slapen. Ik ken Golden tulip ook vanuit mijn professionele ervaringen de afgelopen 31 jaar als een professioneel hotel met een prima kwaliteitssysteem die zij ook graag wil behouden. Golden Tulip streeft tevens streeft naar cordialiteit vanuit hospitaliteit . Ik durf op dit moment niet al mijn zakenrelaties zowel nationaal als internationaal adviseren om te boeken bij Golden Tulip uit voorzichtigheid voor een herhaalde situatie en daarop volgende schoffering. Ik hoop dat u mijn signaal ter harte neemt, en waar nodig corrigerend optreedt om te voorkomen dat dit gedrag bij de ontvangst zich verder manifesteert , met alle gevolgen van dien inclusief recensies via social media. Het personeel van het restaurant is daarentegen uiterst vriendelijk en bekwaam vooral de medewerkster die er 4 jaar werkt na 30 jaat bij Holiday Inn te hebben gewerkt te
en ook Isa. Ik heb nog een flink aantal keren geboekt om te komen, en ik hoop echt dat het verbetert vij de ontvangstbalie. Ik hou u in ieder geval op de hoogte. Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
Formele excuses voor dit gedrag, omdat ik nog een flink aantal keer geboekt hebt om langs te komen. Verwijdering van desbetreffende medewerkster bij de balie. Ze is een schande voor het imago van het bedrijf (tijdstip: 15:11 uur op 22 februari 2025, bekijk de video opnames maar, ze zit ongeinteresseerd op de stel in de hoek, blauwe broek zwarte trui, donkerbuim haar met haar haar opgestoken, links van een blonde collega dame achter die de computer bedient )
