Klacht: kon niet boeken met gift for you op beschikbare datum

op 11 augustus 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb telefonisch contact gehad met Tulip inn Antwerpen over beschikbaarheid van kamer op 17 en 18 augustus, 1 nacht. Er was beschikbaarheid. Vervolgens zet ik mijn gift for you voucher om in een e-ticket voor tulip inn Antwerpen, en bel ik later terug en is er geen beschikbaarheid meer. Er werd gezegd dat alle kamers vol zijn. Terwijl ik op diverse sites nog kamers kan boeken, ook goedkopere kamers.andere data ben ik niet meer vrij. dit is vervelend, ook omdat ik mijn voucher al heb om laten zetten.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag een kamer van 17 op 18 augustus in Tulip inn Antwerpen van 17 op 18 augustus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karin essen van