Klacht: gastonvriendelijk, klacht te laat beantwoordden

op 27 augustus 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Wij hadden bij GoldenTulip ampt van Nijkerk voor 8 personen een 2 daags-arrangement incl. diner geboekt en zouden volgens de site een late check-out ontvangen(indien beschikbaar). Helaas was 1 persoon ziek geworden. Dat men iets in rekening brengt kan ik me voorstellen, maar het hele bedrag vind ik onjuist. Deze persoon maakt geen gebruik van diner, ontbijt en het bedlinnen hoeft niet naar de wasserij. Voor de late check-out moest opeens € 15,–worden betaald. Dan ook maar 8x diner i.p.v. 7x opgegeven.
Wij waren om 13.50 uur aangekomen, inmiddels was het na enige discussie 13.58 uur. Kamers waren niet klaar, konden niet inchecken of we even wilden wachten. Waarom niet inchecken en later de sleutel ophalen? Gasten na ons konden wel inchecken en vanwege het ongemak dat hun kamer niet klaar was ontvingen zij zelfs een voucher voor een consumptie in de bar. Wij hadden voor 7 personen slechts 2 stoelen ter beschikking. Om 14.15 uur nog eens geïnformeerd, nog niet klaar, het was druk. Na 3 kwartier waren we zo moe van het hangen rond de balie dat we besloten om huiswaarts te keren, het was 14.40 uur. Gelukkig hadden we nog niet betaald, maar wat een leuke trouwdag had moeten zijn is een grote teleurstelling geworden.
Omdat er niet geleverd is (kon worden) wat geboekt was hebben wij een schadevergoeding gevraagd. Na 2 brieven en een mail eindelijk reactie. Te gek voor woorden, wij zouden tussen 13.00 uur en 13.15 uur ons gemeld hebben en kamers waren rond 14.25 uur klaar op het moment dat wij de deur uitliepen. Dit zijn sprookjestijden, zie hiervoor, wij arriveerden om 13.50 uur en vertrokken om 14.40 uur.
We voelden ons niet welkom, wat een gastonvriendelijke behandeling.

Indien wij onze gedeclareerde kosten ontvangen:
reiskosten € 104,50 en immateriële schade 7 x € 30,--.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door familie wagener