Klacht: foute boekingsdatum proberen recht te zetten

op 23 augustus 2018 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een hotelkamer geboekt via amoma bij tulip inn riverside amsterdam. Binnen een half uur kwam ik er achter dat ik een foute boekingsdatum had ingevoerd, meteen tulip inn gebelt en amoma (de boekingssite) Niemand wil ons helpen om de fout recht te zetten zodoende ben ik 294 euro armer. Foutje bedankt.

Gewenste Oplossing:

restitutie van het bedrag minus een reële vergoeding voor de boekingskosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marc van der zwet