Klacht: een hopeloze overnachting kamer 270 nacht 2/11 naar 3/11

op 03 november 2017 over Golden Tulip in de categorie Hotels

1. Bij aankomst moet je je auto achter een slagboom parkeren waar geen tarief staat aangegeven, achteraf €12,50 betalen.
2. In het hotel met name op onze gang hing een gigantische rioollucht, waarschijnlijk door de verbouwingen. Ook vloerbedekking en dergelijke is vies en verouderd. Hotelkamers zijn sterk verouderd.
3. Om 00:30 gaat het brandalarm af, nadat wij snel op zijn gaan staan en al onze spullen te hebben gepakt en ons naar de gang hebben gegeven gaat het alarm uit. Geen informatie over hoe, wat, waar zijn wij uiteindelijk maar weer naar onze kamer terug gegaan.
4. Om 03:00 wordt er ergens op een van de andere kamers een karaoke feestje georganiseerd en blijkt de receptie niet te reageren. Dit gaat zo uren door. Geradbraakt ben ik s’morgens uit dit Hotel vertrokken, lopend tussen de vele bouwvakkers.

Geld terug, heb me nog nooit zo berooid gevoelt na ook nog € 12,50 gedwongen voor het parkeren te hebben betaald.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gosenshuis