Klacht: schades worden afgehandeld volgens een mij onbekende lijst

Koos48 op 16 juli 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 3 weken met plezier in een huurauto van Gold Car gereden – ik heb zelden schade gehad maar nu twee keer een kleine schade. ze blijken plotseling een lijst te hebben met schade en zelfs een boete systeem. ze maken misbruik van de creditcard reservering en boeken meer af dan het eigen risico wat ik dacht te hebben afgesloten bij makelaar Happycar. de werkelijke schade kan ooit meer dan € 800 maar ze rekenen meer dan € 1500.
ze reageren niet meer op mijn mails want ik wil van die reservering af.

Gewenste Oplossing:

als ze me een gewone rekening sturen met de echte schade en mogelijk administratie kosten van hooguit 10 %

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door