Klacht: Onvriendelijke behandeling en vorm van oplichting

Richard Vermeulen op 11 juli 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onaangename ervaring met de baliemadewerker Gianni op airport Pisa. Alles was vooraf online geregeld en betaald, zoals type auto (Opel Corsa) en volledige bescherming, maar deze Gianni (in gebrekkig Engels) vond het nodig om mij te laten betalen voor zaken die ik niet wenste zoals een dieselauto met toeslag en afkoop eigen risico. Ik heb dat geweigerd en hem verzocht de auto (of een gelijkwaardige) te leveren die ik gereserveerd had. In gebrekkig Engels en met vele onduidelijke krabbels op een papiertje bleef Gianni maar aandringen. Met de vele klanten aan de balie en achter ons in de rij werd dit een zeer onprettige situatie. Uiteindelijk leek het erop dat ik mijn gereserveerde auto kon meenemen. Op weg naar de parkeerplaats probeerden we deze onbeschofte behandeling zo snel mogelijk te vergeten en een zonnige start te maken met onze vakantie. Maar helaas, bij de auto aangekomen bleek deze vol met deuken en krassen te zitten (in totaal 20) en het was een ander type auto dan gereserveerd. Een Goldcar-medewerkerster op de parkeerplaats hierover aangesproken, het antwoord van haar was verbijsterend. Ze zei: hij rijdt toch. Van de vele schade-plekken hebben we foto’s gemaakt en laten aantekenen op het checkout-formulier, want inmiddels was er zoveel tijd verloren gegaan dat we anders te laat op onze accommodatie zouden arriveren. Maar een paar dagen later kregen we de volgende negatieve verrassing, bij het tanken bleek dat we toch een diesel auto hebben meegekregen, wat ik duidelijk geweigerd had aan de balie vanwege de extra toeslag. Toen heb ik mijn creditcard afschrijvingen bekeken op mijn smartphone en wat blijkt er is naast de gebruikelijke reservering ook 106 euro afgeschreven. Ik weet niet hoe ik dit moet gaan terugvorderen, maar duidelijk is dat naast de onbeschofte behandeling ook nog oplichting plaatsvindt.

Gewenste Oplossing:

Doe eens een voorstel.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door