Mijn Klacht:
Van mijn creditkaart is 200 euro afgeschreven na mijn vakantie. Op de website van Goldcar kon ik een nota vinden met vage omschrijving .Gebeld, er blijkt schade te zijn aan het portier. Ik heb bij inleveren de hele auto nagekeken en er was geen extra schade. Heb omdat de auto na sluitingstijd is ingeleverd geen rapport Het rapport staat ook niet op de website.Goldcar heeft die mogelijkheid de vlucht vertrok smorgens voor openingstijd. Heb wel foto’s gemaakt. Ik heb via de website een klacht ingediend en gevraagd om een bewijs. Ik ben het niet eens met de afschrijving Hierop geen reactie gekregen, had meerdere incidenten geopend omdat ik niks hoor, zie dat ze 2 hebben gesloten zonder enigereactie. Ze zijn dus op de hoogte maar reageren niet en sturen geen bewijs. Als ik een foto krijg of het rappotr met daarop de plaats van de schade dan kan ik mijn foto’s daarmee vergelijken
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat de 200 euro teruggestort wordt omdat ik geen schade heb gemaakt.
