Klacht: niet terubetalen rest diesel en géén mail ontvangen van terugbrenging

op 06 november 2020 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22/10 haal ik huurauto op in de luchthaven van Malaga. Ik moet dieseltoeslag betalen alhoewel ik géén diesel geboekt heb.
Ik breng auto terug 27/10. Die wordt onmiddellijk nagezien maar ik heb géén mail ontvangen terwijl men zei dat alles in orde was. Ook de restwaarde van de diesel werd niet terugbetaald.
Contract-nummer : 19943826 client-code : 4061232. Graag zak ik de terugbetaling van de dieseltoeslag daar ik géén diesel wenste. Wij zijn anders wel tevreden en zijn ook lid van goldcar club. Wij huren 6/per jaar minstens.Is mijn waarborg dan vrijgegeven??
Graag uw reactie.
mvg

Thierry Serck
Kortrijksesteenweg 759
9000 Gent
Belgium

Gewenste Oplossing:

Graag terugbetaling dieseltoeslag.
Graag terugbetaling restwaarde diesel.
Graag bevestigingsmail dat alles in orde is zoals beloofd.
Graag vrijmaken van de vastgezette waarborg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serck Thierry