Klacht: misleiding

WesZal op 07 juni 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto gehuurd via Rentalcars.com bij Gold Car Malaga. via Rentalccars.com volledig verzekerd.
De voucher in het Spaans afgegeven en de medewerker van Gold Car nog extra gewezen op het feit dat alles al betaald was en er geen extra verzekering nodig was. Hij knikte en ging zwijgend de formulieren in orde maken. Ik moest 138,86 betalen. Op mijn vraag waar dat voor was, antwoorde de medewerker dat dit uitstuitend kosten waren voor brandstof en aanverwante kosten en dat wij dit terug zouden krijgen als ik de auto met volle tank zouden inleveren. Tot mijn verbazing bleek achteraf dat dit niet juist was en dat slinks een bedrag van 57,90 als verzekeringspremie was opgevoerd en ik dat niet terugkreeg.
Ik heb Rentalcars.com hierover benaderd. Zij deden vriendelijk, maar konden niets voor mij betekenen. Dat bevreemd mij zeer omdat deze handelswijze van Gold Car bekend moet zijn en blijkbaar oogluikend toestaan.

Gewenste Oplossing:

Volledige vergoeding van de 138, 86 door Gold Caren/of Rentalcars.com
Zij hebben zakelijke contacten met Gold Car ( zij hadden een kopie van de rekening van Gold Car aan mij!!)
en zij hebben ervaring met de praktijken van Gold Car.
daarnaast kunnen zij best hun klanten erop wijzen dat " Coberta Super" verzekering betekent en dus niet acceptabel is.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door