Klacht: Goldcar stort niet gehele bedrag terug op creditcard en reageert niet op klacht.

op 12 april 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Met twee vriendinnen heb ik op het vliegveld van Lanzarote een auto gehuurd voor een paar dagen.
Aan de balie moesten we 90 euro pinnen van onze creditcard die we terug zouden krijgen als we de auto met volle tank weer in zouden leveren.
90 euro voor een tank? Dat is wel heel veel, zeiden we. Maak je geen zorgen, je krijgt het allemaal terug bleef de dame herhalen.
Uiteindelijk kreeg ik bij thuiskomst een email dat we geen 90 maar slechts 58 euro terugkrijgen.
Nu blijkt op ’t contract (in Spaans) te staan dat er nog 10 euro voor een upgrade in rekening is gebracht (upgrade? Welke upgrade?). En dat we 22 euro betalen voor flex fuel-service. Dit is blijkbaar een optie waar je voor kunt kiezen als je nog niet weet of je de tank vol of leeg wilt inleveren. We hebben hier geen uitleg over gehad, het contract is niet ter controle aan ons getoond en je zou er toch op moeten kunnen vertrouwen dat de baliemedewerkers je niet voorliegen.
Op mijn herhaaldelijke emails naar het service center wordt niet gereageerd.

(Overigens bleken ook nog alle vloeistoffen in de auto leeg te zijn. We kregen een melding om het oliepeil te checken – bleek zga leeg te zijn en de koelvloeistof ook. We hebben de vloeistoffen aangevuld en het bonnetje bewaard. Maar bij het inleveren van de auto wilde de baliemedewerker er niets over horen. Hadden we ‘service’ maar moeten bellen.)

Zodra we het volledige bedrag teruggestort hebben gekregen ben ik tevreden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtvergeer