Klacht: Autoverzekering aangesmeerd

op 13 september 2019 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ben ik met mijn gezin op vakantie geweest in Spanje. Via internet heb ik een auto gehuurd via Goldcar. Bij het afhalen werd om een reservering (borg) op de creditcard gevraagd. Achteraf is er ruim €250,00 afgeschreven van mijn rekening voor een aanvullende verzekering. Ik heb nooit om een verzekering gevraagd, deze is ook nooit benoemd bij het afhalen, maar toch is deze in rekening gebracht.

Gewenste Oplossing:

Ik heb dit tijdens mijn vakantie met Goldcar besproken. Ik ben zelfs vanaf mijn bestemming teruggereden naar het uitgiftepunt. Echter was er niemand die mij kon helpen.
Ik ben tevreden als ik de kosten voor de verzekering retour krijg van Goldcar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Benvanhoorn