Mijn Klacht:
Wij hadden via Car del Mar een auto gehuurd bij Goldcar. Volledig verzekerd en al gewaarschuwd dat zij nog verzekering zullen adviseren. Auto was betaald via creditcard van vriend en ik zou de auto besturen. Bij de balie vroegen ze of er nog een bestuurder bij moest en wij zeiden nee. Toen weigerden ze de creditcard van mijn vriend want ik was bestuurder. Dat staat in de voorwaarden van Car del Mar gaven ze aan. Ik heb geen creditcard dus verzoek mijn vriend als bestuurder te maken en mij te schrappen. Dat kon toen ineens niet meer dus verplicht een (extra)verzekering te nemen van € 80 voor 6 dagen omdat de creditcard niet overeen kwam met de bestuurder. Ook een tank van maar liefst € 120 (voor een kleine auto) en handlingskosten van ruim € 25.
Mensen die we spraken in Spanje vertelden dat zij in het voorjaar exact dezelfde situatie hebben gehad en toen werd wijziging bestuurder wel geaccepteerd.
Medewerksters had een zeer agressieve benadering en niet voor rede vatbaar. Toen we het maar accepteerden was de dame ineens heel vrolijk en vriendelijk. Zij had haar bonus binnen.
Vorig jaar hadden we bij Goldcar ook lang gezeur omdat ze vonden dst wij ons moesten verzekeren.
Vrienden vertelden dat dit bij kassa of radar al eens was behandeld.
Gewenste Oplossing:
Als we ons verzekeringsgeld terug krijgen. Het is gewoon diefstal om zo te handelen. Het was eenvoudig om bestuurder te wijzigen en wilden hiervoor de benodigde 8 euro per dag betalen maar ineens onbespreekbaar want het ging om de hoofdbestuurder!
