Klacht: Zonder aanmelden toch geld incasseren

op 03 september 2015 over Gogogy in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden, misschien al wel 1 jaar betaal ik € 5,00 per week aan Gogogy. Ik kom er nu achter omdat ik bij T-Mobile toch wilde weten waarom mijn maandfacturen vaak zo vele malen hoger uitpakken. Ook bij T-Mobile heb ik nu de vraag neergelegd hoe dit geld terug te kunnen vorderen. Dit is toch niet normaal om zonder toestemming te kunnen incasseren. Nu lees ik hier op internet vele klachten over Gogogy.

Gewenste Oplossing:

Als alle bedragen teruggestort worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gogogy

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gogogy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Op den Brouw