Klacht: Slechte service

op 13 april 2019 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb telefonisch contact gehad over een reis die de vrienden van mijn zoon bij Gogo geboekt heeft. Mijn zoon wil graag alsnog mee met deze reis die al in januari geboekt is. Dit is wel mogelijk maar omdat het om een upgrade van de kamer gaat moet er bijbetaald worden. Heel logisch! Wat alleen niet logisch is, is dat de korting die zijn vrienden in januari kregen, namelijk € 200 niet meer geld omdat er een 3-kamer appartement geboekt moet worden i.p.v. een 2-kamer appartement. De prijzen die nu gelden zijn van toepassing. Ik kan hier heel ver in meegaan, maar vind het niet redelijk van Gogo tours dat deze korting vervalt terwijl de jongens al zo mooi vroeg waren met boeken. Niet flexibel van Gogo want i.p.v. een reissom van € 430 per persoon, is er nu een reissom van € 499 per persoon. Erg veel geld voor een jongere. Er moet op de totale prijs € 774 bijbetaald worden om 1 persoon extra mee te laten gaan. Dit is toch een absurd bedrag? Het is logisch dat er voor een upgrade iets bijbetaald moet worden. Maar zoveel is niet redelijk. Hopelijk kan Gogo tours dit ook inzien en wordt de prijs aangepast. Mijn zoon kan namelijk niet mee wanneer de prijs niet wordt aangepast.

Wanneer voor de extra persoon de actuele prijs en de prijs voor de upgrade wordt doorberekend, maar de korting voor de overige 4 reizigers gewoon van kracht blijft.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GoGo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GoGo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mmichel1971