Klacht: kosteloos annuleren

Daleela076 op 05 juni 2020 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

mijn dochter (16 jaar) heeft geboekt naar portugal. Deze reis zou niet doorgaan als de feesten en uitgaan etc niet zou kunnen ivm corona. Nu staat er opeens op jullie site dat de reis wel doorgaat. Erg sneu want deze reis boekt een 16 jarige juist speciaal voor alle extra’s. Uitgaan in bars, discotheken en restaurants is 1 van de hoofdzaken voor een jongere op vakantie! Jullie spreken jezelf hierin tegen. Eigenlijk weten wij nog steeds niet zeker of de vakantie van mijn dochter uberhaupt door gaat. En wachten met annuleren is ook geen optie omdat jullie de kosten zo hoog draaien. Ik vind het onverantwoord dat jullie minderjarigen op vakantie laten gaan tijdens een pandemie. Ik weet dat de code geel is maar zoals rutten zei is dat geen groen. en kan je dit jaar wel weg maar is dat op eigen risico. Mocht mijn dochter op vakantie corona krijgen (of 1 van haar reisgenoten) dan moeten ze wel degelijk in quarantaine. En dus moeten ze dan waarschijnlijk langer blijven. Ook heeft Rutten gezegd als er een tweede golf uitbreekt tijdens de vakantie periode dat er dan niet wordt gerepatrieerd. Moeten onze minderjarige kinderen dan alleen in Portugal blijven? En voor hoelang? ZOals u leest ben ik van mening dat deze vakantie’s door jullie moeten worden geannuleerd. En de jongeren (kinderen zijn het) zouden netjes hun hard gespaarde centjes terug moeten krijgen zodat ze een volgende keer wel op vakantie kunnen gaan met de daarbij behorende feesten en zonder risico’s mbt corona!!!

ik ben tevreden als de jongeren (ze zijn immers nog niet volwassen) zelf kunnen bepalen of ze de reis kosteloos annuleren of niet.......

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GoGo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GoGo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daleela076