Klacht: Goedkopere medicijnen zonder ervan op de hoogte te zijn gebracht!

op 18 mei 2017 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

Na 3 maanden doodziek te zijn geweest, kwamen mijn man en ik erachter, dat BENU apotheek mijn Cymbalta (18€) af te wisselen met Duloxetine (2,50£) zonder dat mijn huisarts en ik er vanaf wisten. Bij de Amersfoortse heb ik de vrije keus in medicijnen. Ik was zo ziek lag voor dood in bed, geen arts die wist wat ik had! De laatse wekenwas het zo erg, elke dag de dokter bellen, 11 kilo afgevallen, van huisartsenpost met bloedonderzoeken naar de huisarts enz! Tot de arts op de huisartsenpost tegen ons zei: Je moet even met je huisarts samen gaan puzzelen in alles. Mijn man is zelf gaan puzzelen, terwijl ik voor half dood in bed lag! Blijkt dat BENU apotheek vanaf juni 2016 Duloxetine heeft voorgeschreven, en daarna weer Cymbalta en vanaf half december constand de goedkope Duloxetine! De apotheek zegt in januari hebben wij met de zorgverzekeringen om de tafel gezeten en moest dat! Ik zei en jullie geven het zomaar in december al???? Ik zo ziek als een hond De Amersfoortse gebeld, die zeiden nee hoor, U hebt de vrije medicijnen keus, en heeft vanaf dag 1 geen klachten gehad van de Cymbalta, dus geen reden voor verandering! Wat ook nog blijkt, per uitgeschreven recept ontvangt de apotheek 6 euro voor uitgifte, en kwamen de de medicijnen ook steeds in 2x brengen voor 1 maand! Tergend langzaam klim ik nu uit een heel diep dal, 3 maanden moeten eten maar niet kunnen, yoghurt die zelfs nog bleef hangen in mijn keel! Angst, en eigenlijk alle gevaarlijke bijwerkingen en minder gevaarlijke bijwerkingen die mijn man had uitgezocht die had ik, en die zijn niet misselijk! Ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld, en heb in juli ook nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen waar niks uit is gekomen, na dure scans, enz! Ik heb deze medicijnen Cymbalta al heel lang, voor de Fibromyalgie, om de scherpe pijntjes van de fibro af te halen! Ik ben er behoorlijk van geschrokken, heb het hoofdkantoor gebelt dat ik stappen ga ondernemen! Na 4 pillen Cymbalta merk ik al verschil, en ik heb het hoofdkantoor van BENU apotheek gebeld, en die gingen het even doornemen met de medewerkers en de leidinggevende van het filiaal. Maar ik wil stappen ondernemen voor weer 3 maanden van me leven, om de winst van een apotheek! Sta ik in mijn recht? Kunnen jullie mij daarmee helpen? Ik lig nog steeds in bed, niet meer de hele dag, maar het is een aanslag op mijn lichaam geweest! Ik hoop dat jullie mij in de goede richting kunnen sturen! Ook zat ik al een tijd op pilletjes te wachten tegen de misselijkheid, toen ik BENU apotheek belde, zeiden ze, ja dat ligt hier al een tijdje, maar we wisten niet wat ze er mee moesten! Terwijl de medicijnen bij mij altijd thuis worden bezorgd! En de apothekers assistent, wist niet eens dat Cymbalta ook nog een antidepressiva was. Ik ben op, ik krijg niet eens van het hoofdkantoor een antwoord op mijn mails, schandalig! Met Vriendelijk groet, Marian Groenewald-Graat

Wanneer ze de 2 vrije middagen van mijn man uitbetalen, hij is ZZPER, en moest 2x met spoed naar huis komen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BENU Apotheek

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht wesley3626

1 maand geleden - Straatweg 2 Maarssen - Postbus 75 3600 AB Maarssen - NL T:06 - 20 60 87 60 M: 06 - 20 60 87 60 E: tvwelzen@brocacef.nl W: www.brocacef. Na deze link heb ik al tig mailtjes weg, ik krijg niet eens 1 mailtje terug! Dit is het hoofdkantoor, en de jonge man T.V Welzen, gaat geloof ik elke maand op vakantie! Zou het daardoor komen dat hij geen tijd heeft om mijn mailtjes een te beantwoorden! Klacht.nl doe hier eens iets mee!

Alle klachten die gemeld zijn door wesley3626