Klacht: Klacht over niet-geleverd product en niet – terugbetaalde annulering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-12-2024 kocht ik een iphone 16 pro max op dit platform(order nr 4987 ).Zeer snelle orderbevestiging na betaling, maar vervolgens begonnen de problemen.Na talloze e-mails en telefoongesprekken met een persoon genaamd (Brian) en een wachttijd van een maand zonder levering, zag ik mijzelf genoodzaakt de bestelling te annuleren.Het is nu 01-03-2025 een maand na mijn annulering , en ik heb nogsteeds geen terugbetaling ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GOEDKOOPBENELUX
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GOEDKOOPBENELUX

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GOEDKOOPBENELUX nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.H.L