Klacht: PROGRAMMA INPIXIO besteld en betaald

PA1CB19399 op 09 januari 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in december 2016 een programma besteld bij globalcollect
tot op heden nog niets ontvangen ik heb toen an global collect geschreven waarom ik het programma nog niet in min bezit ha,het zzou binnen 3 dagen bezorgt worden helaas het moet nog komen wel kreeg ik van hen een mailadres [email protected] en moest deze maar eens informeren, heb ik gedaan afgelopen zaterdag kwam het onbesteld terug het blijkt niet te bestaan, ook de telefoon nummers die bij het inschrijf formulier staan blijken niet te werken, je hoort de gehele dag muziek.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden met het programma met registratie of mijn gestorte geld terug ik heb ook een transactie bewijs.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 januari 2017 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

9-Jan-2017 De heer, mevrouw Maatje per email op 6-Jan-2017 geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - dus ik moet zelf kontact opnemen bij cs@ingenico op nemen

Bericht van

8 jaren geleden - 9-Jan-2017 De heer Maatje, bedankt voor uw reactie. Uw heeft op uw verschillende email addressen een antwoord ontvangen. Wij adviseren u rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie Upclick, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb een mail gestuurd naar ingenico en hun gevraagd waar mijn bestelde en betaalde software bleef maar tot op heden alleen daat ze na 2 werkdagen antwoordt zouden geven, als deze krijg hoort u het ook van mij.

PA1CB19399

Heeft op 10 januari 2017 om 12:39 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

ik pas akkoord als het bestelde programma bij mij binnen is.

Bericht van

8 jaren geleden - 11-Jan-2017. Nogmaals de heer of mevrouw Maatje geinformeerd. Ingenico ePayments (voorheen GlobalCollect BV) heeft op 6 januari en tevens vandaag op 11 januari nogmaals per email geinformeerd en geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met Upclick. De email is verstuurd naar "[email protected]". Wellicht dat de email in een "spamfilter" terecht is gekomen? Wij adviseren de heer, mevrouw Maatje om de "junk" email folder te bekijken en de ongewenste email box na te kijken.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - dat heb ik geprobeert zowel met [email protected] deze email die Global Collect mij toestuurde kwam onbestelbaar terug,toen heb ik het met [email protected] ook nogmaals geprobeert en ook deze kwam onbestelbaar terug. waarom moet ik wachten op een programma dat ik heb betaald er zelf achter aan gaan om het programma te krijgen,er is ook een mail gegaan naar ingenico .com en toto opheden heb ik nog steeds niets ontvangen hoelang moet ik nog door gaan. ik weet het niet meer

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - IK GA MET DE OPLOSSING AKKOORD, MAAR WAT SCHIET IK ER MEE OP ALS HET MAIL DE ANDERE DAG TERUG KRIJG VAN DE MAILSERVER DAT DIT MAIL ADRES ONBESTELBAAR IS.

Bericht van

8 jaren geleden - 9-Jan-2017 Wij hebben Upclick rechtstreeks benaderd en zodra wij een antwoord ontvangen zullen wij De heer Maatje hierover informeren. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb maandag 9 januari 2017 weer een mail verzonden aan [email protected] maar nog steeds geen reactie ontvangen van deze organisatie. mvg n.maatje

Bericht van GlobalCollect

8 jaren geleden - 13-Jan-2017 Geachte heer Maatjes, wij hebben een reactie ontvangen van Upclick en zij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk in orde maken. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door