Klacht: Oplichting via Marktplaats

Sagar1994 op 17 november 2022 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Dyson apparaat besteld bij ene Cees, via idealbetaling via ING via GlobalCollect afgeschreven (208,70)

Apparaat nooit ontvangen en verkoper verdwenen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug of mijn spullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 november 2022 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

17-Nov-2022 De heer Nandpersad per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Worldline is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service, Worldline.

Alle klachten die gemeld zijn door Sagar1994