Klacht: Geld afgeschreven

Cloudheart op 18 januari 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-12-2016 is er €35,97 euro afgeschreven van mijn rekening: NL69INGB0007851995 door ‘GLOBAL COLLECT BV’. Met omschrijving: 1953722495184477 WORLD OF WARCRAFT. Met Kenmerk: 307578679556, Machtiging ID: G3075L2X14152020, Incassant ID: NL40ZZZ342349500000.
Als een doorlopende incasso.

Mijn ex heeft die toentertijd voor mij afgesloten, maar ik weet niet hoe ik het stop moet zetten, omdat het gekoppeld is aan een e-mail adres wat waarschijnlijk niet meer beschikbaar is. Ik kwam er op 20-12-2016 pas achter dat dit nog steeds afgeschreven wordt! Graag hulp bij hoe ik het stop kan zetten, ik maak er al maanden/jaren(!) geen gebruik meer van!

Help!

Met vriendelijke groet,
Kevin van Doesburg

Gewenste Oplossing:

Als de Automatische (doorlopende) incasso stop is gezet (ik maak er namelijk al maanden/jaren(!) geen gebruik meer van!).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 januari 2017 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-Jan-2017 De heer Van Doesburg per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected]. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door