Klacht: Abonnement AVG

niktara op 21 december 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik krijg de melding dat mijn beveiliging niet meer volledig is gedekt. O.a. hackers. er zou iets zijn met de betaling. Welnu, ik heb op 3 augustus 2021 een betaling overgemaakt ad. €99.99 met betalingskenmerk 890729123579 voor het abonnement met bestelnummer 957315073439. Dergelijke aanmerkingen komen bij mij erg onaangenaam over. Ik zou graag op zeer korte teermijn een herstel van de beveiliging willen en een bevestiging van u dat dit is uitgevoerd.
vriendelijke groeten
M.H.Kuivenhoven
[email protected]

met een omgaand herstel van de beveiliging en dat er in de toekomst zorgvuldiger met de betalingen wordt omgegaan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 december 2021 om 08:13 geantwoord

21-Dec-2021 De heer Kuivenhoven per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door niktara