Klacht: Glazen zijn na een half uur vet .

op 25 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Vorig jaar een nieuwe bril September 2016 aangeschaft.
Ben haast elke maand terug geweest voor de klacht dat de bril steeds vet is ,en iedere keer krijg ik een ander antwoord en word de bril weer netjes schoongemaakt .De laatste keer weer het zelfde verhaal glazen zijn goed ,maar na mijn mening is dit niet zo.Ben het nu zat vandaar dat ik deze klacht nu zo meld.
Wil graag een andere bril met goede glazen een ander model ,zodat ze niet kunnen zeggen er zijn andere glazen ingezet.Ik heb meerder klachten gelezen dat ze het zo oplossen. ik heb hier al bijna een jaar mijn energie ingestoken elke keer weer terug naar Specsaver.Het is heel vervelend om elke keer weer je bril na een half uur schoon te maken.

Hopende u hier voldoende te hebben geïnformeerd .IK zou het zeer op prijs stellen dat hier voor mij een passende oplossing voor is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door fredenfrouk @ telfort.nl