Klacht: glas kapot de het schroefje uit valt

op 08 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het schroefje waar de glas in zit is al 7 keer eruit gevallen ne nu is dat weer gebeurt en mijn glas van mijn zonnebril is beschadigd ze hebbben het schoefje vast gemaakt maar mijn bril is nog beschadigd en het moet een nieuwe glas in maar dan zou ik het zelf moeten betalen terwijl ik een verzekering bij hans anders afgesloten

Gewenste Oplossing:

ik ben zeer ontevreden omdat ze de probleem niet verholpen ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 08 juli 2016 om 07:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Verheijen,
Wat vervelend dat u glas beschadigd is. U heeft inderdaad een brilgarantplan afgesloten, met deze verzekering kunt u het glas laten vervangen. Wel geldt hiervoor een eigen risico van 20% met een minimum van €30.00. Dit staat ook vermeld in de voorwaarden. Deze kunt u nalezen op onze website: https://www.hansanders.nl/service/garanties/bgp/
Als u het glas wilt laten vervangen dan kunt u hiervoor altijd in één van onze vestigingen terecht.

Met vriendelijke groet,
Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lisanver
x