Klacht: glas in pot wortels

op 25 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het eten van de wortels uit pot gekocht bij de lidl in lelystad de tjalk merkte een van mijn zoons op dat er glas tussen de wortels zat! Ik heb geen idee of iemand van ons gezin dit binnen heeft gekregen maar wij hebben meteen het eten in de prullenbak kunnen gooien met de hoop dat niemand hier inwendige schade van over houdt.

Gewenste Oplossing:

Een nette vergoeding zou zeer op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 augustus 2016 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door b nanninga