Klacht: Gingen voor de aanbieding,1nacht hotel voor 2 personen

op 09 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

we zochten naar een aanbieding 1overnachting in “n hotel,en had ingevuld voor 2 personen.
kreeg de aanbieding door 1nacht voor 64.00 wel stond erbij dat er 2 -1 persoons bedden stonden.we boekte dit hotel leuke aanbieding wat onze bedoeling ook was.We wilde met het mooie weer 1dagje gaan fietsen omgeving zee.
Toen we s”middags incheckte werd er gezegd dat we voor 1 peroon maar hadden geboekt en maar liefst 155.00 wilde betalen ,ik zei dat ik dit veel te duur vond en dat niet ging doen,toen kon het voor nog eens 64.00 we hadden geen keus omdat we niet meer kosteloos konden annuleren.In het hotel vertelde ze wel meteen dat ze dit al meerdere malen hadden mee gemaakt bij Booking.com.
we voelden ons behoorlijk besodemietert,dit was voor ons ook veel te duur.En de kamer was niet eens zo geweldig,heel simpel en dat was voor die actie niet erg maar nu was het veel te duur

Ik vind het terecht als we die 64.00 terug krijgen en dan is het zoals we geboekt hadden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjdrbfl14