Klacht: Gijzeling deel 2

LenaKeensje op 17 februari 2024 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Een tijd geleden heb ik via dit platform een klacht ingediend wegen mijn gijzeling. Er werd een oplossing aangeboden, mijn abonnement is stopgezet met toezegging van retourneren van de het teveel betaalde facturen. Echter heb ik tot heden geen retournering ontvangen. Bovendien ben ik momenteel niet bereikbaar maar ondertussen wordt er nog steeds geld geïnd.

Naar aanleiding met een gesprek met mijn oma blijkt zij eveneens maandelijks twee facturen te betalen. Zij heeft dit ook regelmatig aangegeven, maar hier wordt geen gehoor aan te geven.

- mijn teveel betaalde facturen weer gerestitueerd krijgen

- mijn oma’s extra abonnement graag annuleren
- haar teveel betaalde facturen eveneens weer gerestitueerd krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

4 maanden geleden - Beste Mandy, Tot mijn spijt zie ik dat we de foutief geïncasseerde bedragen voor klantnummer 1019729136 nog moeten terugstorten. We hebben onze financiële afdeling wederom gevraagd zo spoedig mogelijk uit te betalen en hopen hier begin volgende week op terug te kunnen komen! Dit abonnement is zoals u aangeeft stopgezet en als gevolg is het bijbehorende nummer 0683879169 inmiddels ook deactief, we incasseren echter niets meer voor dit abonnement. Kunt u aangeven op welk nummer u onbereikbaar bent en wat wij volgens u incasseren? Er staat namelijk nog een tweede abonnement op uw naam met klantnummer 1019730116 en bijbehorende mobiele nummer 0620160339. Dit abonnement loopt nog en hiervoor incasseren wij nog wel. En voor zover ik kan zien bent u hierop ook nog bereikbaar. Dan heeft u het in deze klacht ook over een abonnement van uw oma. Op welke naam en adres staat dit abonnement en heeft u misschien ook een klant- of mobiel nummer voor ons? Dan zoeken we dit ook meteen uit. Groeten, Jeff

Bericht van Youfone

4 maanden geleden - Beste Mandy, Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen op ons laatste bericht. We willen graag het klantnummer van je oma ontvangen, dan zoeken we dat stukje ook uit! Groet, Jeff

Reactie van de melder van de klacht LenaKeensje

4 maanden geleden - Beste Jeff, Hierover heb ik reeds contact gehad met uw collega. Hij zou dit oppakken. Ik zal contact opnemen met mijn oma voor het klantnummer

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 09 april 2024 om 16:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LenaKeensje