Klacht: Gigantisch vieze cottage 815 Heiderbos

op 31 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vrijdag-avond aangekomen met mijn vrouw, zoontje van 11, zoontje van 1,5 en dochtertje van 4 maanden. Eenmaal binnen merken wij direct een hele penetrante urine geur op. En de cottage bleek gigantisch vies en smerig te zijn. De bedtijd van de kleintjes was helaas al verstreken, dus moesten we de mouwen opstrijken om de cottage schoon te maken, althans de kinderkamers als eerst. De vloer is plakkerig en vies, alle hoeken zitten vol met stof en spinnenwebben. De matrassen zijn vies en plakkerig. De muren zitten vol met bloed van dooie insecten en ook allemaal dooie insecten aan de muur en plafond. De wc was vies en urine op de grond rondom. De geur was onverdraaglijk. Uiteindelijk is er zaterdag housekeeping geweest (3 maal ) om de wc schoon te maken, erg serieus zijn we dus niet genomen. De schoonmaaksters kennen het beamen, dat de cottage heel erg vies was, en vooral de wc. De bankstel zat helemaal onder het stof , zo stoffig dat de kleur was veranderd en de kinderen een allergisch erop reageerden. De keukenvloer was vies en plakkerig. Wij zijn daar vrijdag avond gearriveerd en zondag ochtend vertrokken. Wij hebben vrijdagavond en zaterdag ochtend zelf schoongemaakt , voor zover we dat hebben kunnen doen. De receptie heeft ons een tegoedbon gegeven voor het restaurant , wat ik eigenlijk wel genoodzaakt was om aan te nemen. Kortom , we hebben ruim 500 euro betaald om in een uiterst smerige cottage te overnachten. We hebben zaterdag na de middag kunnen genieten van ons weekend tot de avond. Want thuis zitten was geen optie. Dat betekent dat de kinderen/baby’s geen middag slaap hebben kunnen doen in het huisje, zo stoffig en vies was het namelijk.

We hebben ruim 500 euro betaald voor 3 dagen en we hebben zaterdag middag tot de avond kunnen genieten. Ik zou zeggen , weet dat tegen elkaar op en compenseer mij met het restant. En ik hoef dan geen vergoeding voor het schoonmaken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:26 geantwoord