Klacht: gift card niet in te wisselen op website

op 06 juni 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

via klachtenkompas deze klacht ook ingediend.
Onlangs een aantal giftcards ontvangen om mijn reiskosten een beetje kleiner te maken. Totale waarde is 435,-. Vervolgens op de website een super aanbieding gevonden, Vlucht etc. voor ongeveer 750 euro.
Na het invullen van alle gegevens blijkt dat ik de giftcards niet online kan verzilveren. Dan maar in de winkel.
Alleen dan blijkt dat ik ineens ruim 860 euro mag betalen voor dezelfde reis.
Dat begrijp ik werkelijk waar niet. Heb ik via het waarde document van D reizen geen mogelijkheid op de site en kan ik dus zo’n 120 euro extra gaan betalen. Onbegrijpelijk.
En ik wil dit niet maar wordt er wel toe gedwongen.
Kunnen jullie dit niet oplossen?

Wanneer ik de giftcard op de website kan verzilveren of wanneer ik dezelfde reis voor de website prijs in de winkel kan boeken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 07 juni 2016 om 14:34 geantwoord

Geachte mevrouw Ernst,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Wat een vervelende situatie! Ik heb begrepen dat de werkwijze ondertussen aan u is uitgelegd en dat u vanochtend in onze winkel de tickets heeft geboekt.

Wij zullen uw terugkoppeling doorgeven aan de betreffende afdeling op ons hoofdkantoor en hopen dat in de toekomst onze Giftcards ook online te besteden zijn.

Patricia Breugem

Heeft op 07 juni 2016 om 20:20 geantwoord

Via klachtencompas al gereageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door DJOY2016