Klacht: gewoon geen eens gegevens van tracking en ze hebben geen emailadres staan op de website

op 26 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket verzonden naar het buitenland (buiten EU) en kan met behulp van mijn track en trace niet eens het pakket traceren. Er staat ” uw pakket is onderweg ” ja dat snapt zelfs een aap dat het onderweg is wanneer je een pakket verzend maar waar is het pakket? Dus ik wil de klantenservice contacteren staat er zo een stom ventje waar je een vraa aan moet stellen (computer/online programma) waar je dus geen serieus antwoord van krijgt. Ik wil in contact komen met de klantenservice per direct!!

Ik wil in cnotact komen met de klantenservice en wel zo snel mogelijk! Dit is zo een slechte service.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:08 geantwoord

Geachte heer Meesters,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door stevenstockholm