Klacht: Geweigerd voordeel met gratis extra’s

op 14 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Volgens de Vodafone/Ziggo televisie en internet reclame kan je in aanmerking komen voor een aantal extra’s waaronder een verdubbeling van het dataverkeer. Om in aanmerking te komen moet je een Vodafone abo hebben en internet en digitale tv van Ziggo. Onderstaand volgens de voorwaarden bij Vodafone.

Een (of meerdere) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Biz Basic, Red Pro, Red Business Basic en Red Business abonnement(en).
De geselecteerde abonnementen van Ziggo zijn:
• Een abonnement voor vast internet van Ziggo met een internetsnelheid van minimaal 30Mbps (waaronder Connect Start, Complete, Max, ZZP Start,
Compleet, Pro en Pro Plus); in combinatie met
• Een abonnement voor digitale televisie voor consumenten van Ziggo met een CI+ module of een mediabox (waaronder Play Start, Complete en
Max)

Ik voldoe aan bovenstaande eisen. Bij navraag is mij dit voordeel geweigerd omdat op de ziggo-site staat dat een connect-mkb abonnement is uitgesloten. Dit is echter niet vermeld op de Vodafone site. Daar staat slechts “Ziggo abonnementen waaronder” zonder vermelding van uitsluitingen.

Ik ben echter bezig met een contract met Vodafone waar ik aan de aldaar beschreven voorwaarden voldoe. Ik vind dat het dan niet kan dat ik naar een andere site zou moeten. Alle info die ik nodig heb staat op de Vodafone site.

Ik vind dat ik de geboden aanbieding en kortingen moet krijgen. Vodafone en Ziggo zijn verantwoordelijk voor een eenduidige informatie voorziening. Daar wil ik niet het slachtoffer van worden. Als ik dit niet toevallig gezien had en er achteraan ben gegaan loop ik het risico dat ik onder de veronderstelling dat ik 40GB dataverkeer had een rekening zou krijgen van 200 euro voor de overschrijding van het dataverkeer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankHeijmans