Klacht: Gevonden voorwerpen en heel veel viezigheid

op 26 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het was een bijzonder weekend, afgelopen weekend (18-09-2016) waren wij naar Center Parcs, de Eemhof in huisje 722.
Na binnenkomst dacht ik even snel dweilen met een dreumes in huis, maar er bleek steeds meer vies. Onder de verwarming, op de vloer. Dode vliegen, muggen en spinnenwebben en een stofzuigerzak die propvol zat. Wat een ongelooflijk vieze bende. Uiteindelijk de klacht gedaan en ter compensatie, door overigens een zeer aardige dame, een diner aangeboden in het buffet restaurant (was prima!).

De volgende avond eten bij Nonna’s. Op zondagavond met kinderen. Het heeft 2 uur geduurd voordat het eten er was. Eenvoudige pizza’s. wat een teleurstelling, helaas waren ze ook niet eens lekker. En de kinderen waren natuurlijk niet meer te genieten.

En nu ben ik inmiddels ruim een uur bezig om te zoeken of er een andere oplossing is om te kijken of mijn portemonnee soms is gevonden. Ik ben deze al een week kwijt en ik kan inmiddels alleen maar bedenken dat ik deze in het huisje, buffet restaurant (ontbijt op maandag) of in het zwembad ben verloren.
Iemand, zou ik hier iets van mogen horen?

Als ik zsm een reactie ontvang over het vinden van mijn portemonnee!

En als er structureel iets wordt gedaan aan het schoonmaken en de walgelijke vloerbedekking in de slaapkamers.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 september 2016 om 09:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door liannebrugman