Klacht: Gevallen

op 31 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik(mvr Simons) ben onlangs lelijk gevallen in de jumbo Terneuzen Serlippensstr !!
ik ben uitgegleden over een flyer die op de grond lag..maakte een behoorlijke klap..waardoor ik me erg veel pijn deed en met mijn linker arm op de grond terecht kwam..er waren mensen die me opgeraapt hebben…op dat moment was er een meisje van de winkel die keek en zag wat er gebeurde..en reageerde niet…ben toen geholpen door die zelfde mensen en wij vroegen of er een chef in de buurt was!!! na een hele poos kwam er een meneer(chef) naar me toe,en stond al gelijk met een bosje bloemen voor me…vroeg niet eens hoe het ging en ook niet of hij kon helpen met eventueel boodschapjes wegbrengen etc…ik moest huilen van de pijn en van zijn attidude hij zei ach kan gebeuren he!!! vroeg of ik de bloemen wilde en ik zei nee was zo verbaasd dat iemand zo met klanten omgaat bah!!! hij draaide zich om en zag hem niet meer..ik ben savonds nog naar de huisartsenpost geweest had veel pijn en dacht dat er iets gescheurd of gebroken was!!! voel me zo vernederd en slecht behandeld door deze meneer!!! heb nog veel last van mijn arm…was behoorlijk gekneust…maar wat mij het meeste pijn doet is die man die zo onbeschoft met klanten/mensen omgaat!!! ben sindsdien niet meer bij Jumbo geweest!!! en die flyers mogen toch niet zo maar op de grond liggen?? kunnen mensen heel lelijk over vallen zoals oude mensen..kindertjes etc etc!!!

Ik krijg binnenkort wel een rekening van huisartsenpost...en eens aandacht voor mijn klacht dat er geluisterd word!!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 10 februari 2014 om 09:29 geantwoord

10-02-2014

Klant heeft een mail ontvangen vanuit de winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door samirva