Klacht: Gevaarlijke wijk San Fransisco

op 29 juli 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

mijn ouders hebben een vakantie voor de hele familie geboekt naar San Fransisco via D-reizen in Almelo en hebben hiervoor in totaal 16.000 euro betaald.Echter bleek dit een gevaarlijke wijk te zijn waar veel zwervers in de straat zitten, prostitutie en drugsdealers. Er zijn krantenartikelen dat dit de gevaarlijkste plek is van san fransisco en er de wijk bestaat uit voornamelijk arme mensen.Er zijn 269 recensies erover geschreven en ze zeggen allemaal hetzelfde. We vertrekken over 2 dagen en mijn ouders zijn al naar het reisbureau geweest, om het wellicht om te boeken. Echter kon dit niet. Ik wil eigenlijk voorkomen dat het geen horror vakantie zal worden. Het is erg raar dat dit niet verteld is. Mijn vader heeft ook een eigen bedrijf en dit valt wel onder een stukje service en kwaliteit die er niet is gegeven. Een stukje informatie en kennis naar de klant toe om te zorgen dat ze een mooie vakantie hebben ipv het tegengestelde. De medewerker had in principe over de informatie moeten beschikken. Er is enorm veel geld betaald voor een leuke vakantie en geen onveilige en gevaarlijke vakantie. Wellicht zijn er nog mogelijkheden om onze vakantie te redden. Ik hoor het graag.

Ergens verblijven waar het veilig is en niet gevaarlijk we optimaal van onze vakantie kunnen genieten.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 30 juli 2016 om 10:04 geantwoord

Beste Thomas,
Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heb ik de boeking doorgenomen en heeft mijn collega contact opgenomen met de hoofdboeker ( ouders). Tijdens dit gesprek bleek dat uw ouders geen klacht wilde indienen en er niet van op de hoogte waren dat u deze klacht had ingediend. Zowel bij ons als bij de hoofdboeker is bekend dat de wijk gemixte recensies heeft, zowel positief als negatief. Echter voorkom je negatieve recensies niet in een wereldstad. Aangezien wij het gesprek met de hoofdboeker zojuist positief hebben beëindigt, sluit ik hierbij de klacht.

Ik wens jullie een fijne vakantie.

Hartelijke groet,

Joris de Vos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantieamerika