Klacht: gevaarlijk

op 02 augustus 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Maandagmiddag 1 augustus hebben wij uw vestiging in Nieuwegein bezocht. Op zoek naar tegels. Tijdens het zoeken moesten we vele malen uitwijken voor een heftruck die materialen op een pallet vervoerde en tussen de bezoekende mensen door reed.
Op een gegeven moment maakte wij ruimte voor de heftruck; hij moest tegels weg halen. Maar de chauffeur stapte af en gooide een stapel grote tegels op de grond (oud?) en spetterde uiteen. Omstanders en wij waren hevig geschrokken. Gelukkig geen scherven tegen ons aan, maar zeer veel herrie en o.i. een onnodige actie. De tegels hadden gewoon op de pallet kunnen blijven. Later zagen wij dat hij de gebroken tegels weer ging oprapen en op een pallet deed! Een gevaarlijke actie.
Men moet niet in alle drukte met een heftruck materialen vervoeren en tegels op de grond bewust kapot laten vallen. Het bezoek was een grote teleurstelling. Na dit incident hebben wij uw vestiging gelijk verlaten; te gevaarlijk.

Niet laden en lossen tijdens drukte.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:24 geantwoord

Geachte mevrouw Van de Waerdt,

Zojuist heeft u contact gehad met een bedrijfsleider van ons Hornbach filiaal te Nieuwegein om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Wij willen u danken voor het melden van uw klacht en wij hopen u op een correcte wijze te hebben geïnformeerd. Wij zien u graag weer terug als klant in onze Hornbach te Nieuwegein.

HORNBACH Bouwmarkt (Nederland) BV

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. vd Waerdt